Splošni pogoji spletne trgovine Go4Panda d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Go4Panda d.o.o. (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje:
Go4Panda d.o.o. Šolska ulica 4A 8222 Otočec Matična številka: 7124988000 Davčna številka: SI17264502 E-naslov: info@go4panda.com Mobilna številka: 031 550 818 in 031 395 232
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pravice in obveznosti kupca in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na te splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu Go4Panda.
1. Postani kupec v spletni trgovini
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino, pa postane član trgovine. Tako gost kot član trgovine (v nadaljevanju tudi kupec) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi kupec kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@go4panda.com. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena najmanj treh (3) delovnih dneh, o tem pa bo kupec obveščen prek elektronske pošte.
V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 0386 31 550 818 ali na e-naslov info@go4panda.com.
In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number 0386 31 550 818 to assist you with your order processing or send us an e-mail: info@go4panda.com.
2. Informacije, ki jih delimo s kupci
Go4Panda se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju Go4Panda (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
3. Ponudba artiklov v spletni trgovini
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba trgovine ažurira in pogosto spreminja.
Cena v spletni trgovini je lahko prikazana bodisi kot Akcijska cena bodisi kot Redna cena. Obe ceni veljata za vse kupce spletne trgovine.
4. Naročilo oz. kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Go4Panda kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za Go4Pando kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine.
5. Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (pri velikih naročilih, ali pri naročilih specifične opreme, si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Go4Panda po ponudbi ali predračunu, pri čemer še vedno velja dogovorjena Cena)
- z nakazilom na račun Go4Panda po ponudbi ali predračunu (naročilo se sprovede, ko so denarna sredstva vidna na računu Go4Panda)
- s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta v primeru preklica, nas za namen vračila kupnine ali spremembe načina plačila, obvestite na info@go4panda.com.
6. Izdaja računa
Go4Panda po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca ali ga vloži v papirni obliki v poslani paket. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. Vrste cen
Akcijska cena
Če je cena označena s številčnim popustom, gre za akcijsko ceno in velja za vse kupce trgovine. Akcijska cena velja omejeno časovno obdobje.
Redna cena
Redna cena je standardna cena artikla in je vedno višja od Akcijske cene. Redna cena velja za vse kupce.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
8. Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- plačnik (podatki v računu kupca) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
- po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Go4Panda.
9. Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem e-novičniku ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
- Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
- V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
- Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).[PV1]
- Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
- Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
10. Pravila nagradnih iger
Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je prodajalec Go4Panda d.o.o., Šolska ulica 4A, 8222 Otočec. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v treh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku štirih (4) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
11. Postopek obveščanja o nakupu
Naročilo v spletni trgovini
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu trgovine so na spletni strani Go4Panda vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Go4Panda naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Go4Panda lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Go4Panda nima na zalogi v lastnem skladišču, je Go4Panda izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Go4Pande. Go4Panda prek elektronske pošte kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Go4Pandi, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Go4Pandi ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Go4Panda naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
Go4Panda ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne-dobave artiklov, ki jih Go4Panda nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Go4Panda ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
Naročilo je odpremljeno
Go4Panda v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca, ta rok je najmanj tri delovne dni in največ 21 dni. Go4Panda v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu info@go4panda.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
12. Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za kupce (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo ti Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani.
Spletna trgovina pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 400 € z DDV)
- z nakazilom na račun upravitelja Go4Panda po ponudbi/predračunu
- s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
- odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja po dogovoru).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Go4Panda po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja dogovorjena cena.
13. Pravica do odstopa kupca (potrošnika) od pogodbe
Kupec oz. potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico v 14 dneh od prevzema artiklov Go4Pandi sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov info@go4panda.com.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: Go4Panda d.o.o., Šolska ulica 4A, 8222 Otočec ali ga osebno prinese na sedež prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V primeru, da kupec vrne blago z zmanjšano vrednostjo, ki ni posledica ugotavljanja narave, lastnosti in delovanja blaga, Go4Panda določi višino vrnjene kupnine na podlagi kriterijev:
- Ocena A: Blago je neuporabljeno, nepoškodovano, v originalni, odprti in nepoškodovani embalaži. Obračuna se odškodnina v višini 20% vrednosti blaga (brez DDV).
- Ocena B: Blago je bilo uporabljeno, je nepoškodovano, v poškodovani embalaži. Odškodnina se obračuna na podlagi ocene artikla s strani prodajalca, vendar ni nižja od 30% vrednosti blaga (brez DDV).
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe za nepoškodovane artikle, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu artiklov, zapečatenih z varnostnim pečatom, v kolikor je le-ta poškodovan.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- zapečatene artikle, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat (npr. pečat na QR kodi pri domofonih Doorbird, pečat na EURO cilindru, ipd.);
- digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Go4Panda vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne kupcu.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop kupca od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
14. Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Go4Panda, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Glede na spodaj navedeno prodajalec jamči za brezhibnost in kakovost dostavljenih izdelkov za naslednja obdobja:
- Izdelki proizvajalca FIBARO: 2 leti od dneva nakupa za fizične osebe in 1 leto od dneva nakupa za pravne osebe. Povezava na garancijske pogoje proizvajalca FIBARO.
- Izdelki ostalih proizvajalcev: 1 leto od dneva nakupa.
- Izdelki pod blagovno znamko Go4Panda in Go4Valve: 1 leto od dneva nakupa.
- Storitve zagona sistema pametne hiše, brez elektro inštalaterskih del: 1 leto od dneva nakupa. V primeru, da kupec sam izvaja administratorska opravila kot so nadgradnje, dodajanje elementov ter programiranje in konfiguriranje, garancija za storitve z dnem prevzema administratorskih pravic preneha. Kot dokazilo za prevzem se smatra poslano e-sporočilo na kupčev e-naslov ali poslana fizična pošta na kupčev fizični naslov.
Garancijska določila:
- Obdobje garancije, ki jo da prodajalec, se začne z dnem, ki je naveden na računu prodajalca.
- Prodajalec lahko pisno določi drugačno garancijsko obdobje za posamezne izdelke.
- V trgovski praksi se manjšim odstopanjem v kakovosti, merah in barvah tehnično ni mogoče izogniti in so na splošno dovoljena, osnove za reklamacijo pa ne predstavlja niti običajna obraba izdelkov ali njihovih delov.
- Kupec lahko pri prodajalcu uveljavlja reklamacijo, če lahko predloži potrdilo o nakupu oz. račun za dostavljene izdelke.
- Garancija ne velja za okvare, napake in izgube, ki nastanejo zaradi neupoštevanja ustreznih navodil za namestitev, zunanjih vzrokov ali nepravilne uporabe oziroma zaradi popravil ali sprememb, ki jih je na izdelku opravila tretja stranka, ne da bi v ta namen pridobila pisno soglasje prodajalca.
- Reklamacijo zaradi nedelovanja upoštevamo le v primeru, da je zagon izvajal pooblaščeni ali certificirani inštalater (proizvajalca naprav ali Z-Wave).
- Prodajalec se sam odloči, ali bo izdelke z napako brezplačno popravil v garancijskem roku ali pa bo izdelke zamenjal z drugimi brezhibnimi izdelki.
- Garancija ne velja za izdelke, ki jih je prodajalec izrecno izključil iz garancije, in za izdelke, ki niso namenjeni za nadaljnjo prodajo (demo) razen če prodajalec zanje izrecno potrdi veljavnost garancije.
15. Stvarna napaka
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in Go4Pandi omogočiti, da stvar pregleda.
Go4Panda ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil Go4Pando o napaki, ima pravico od Go4Pande zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Stvarna napaka je kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
16. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je Go4Pandi izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Go4Panda kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Go4Panda d.o.o., Šolska ulica 4A, 8222 Otočec. Go4Panda hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (0,8 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko Go4Panda artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko Go4Panda podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Go4Panda 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
17. Artikli z odprto embalažo
Artikli z odprto embalažo, ki so bili vrnjeni Go4Pandi in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.), lahko gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle v spletni trgovini Go4Panda pregledamo in po potrebi preverimo delovanje, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd., le-ti še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je kupec upravičen do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
18. Dostava
Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si Go4Panda pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Stroški dostave
Strošek dostave je enoten in sicer znaša 3,95 € na paket.
Nudimo tudi posebno storitev dostave in sicer plačilo z gotovino ob dostavi na dom. Strošek storitve znaša 1,00 € na paket.
Dostava na območju celotne Slovenije
Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, [PV3] med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo GLS. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.
19. Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na sedežu Go4Panda. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).
20. Varnost
Go4Panda uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Go4Panda v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija[PV4] .
21. Varovanje osebnih podatkov
Go4Panda se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti[DP5] . Kupec se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Kupec s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
22. Piškotki
Uporaba piškotkov
Piškotke uporabljamo na različnih spletnih straneh, da povečamo privlačnost naše spletne strani in omogočimo uporabo posebnih funkcij. Piškotki so preproste tekstovne datoteke, ki so shranjene na vašem računalniku. Pomagajo pri identifikaciji uporabnikovega obnašanja pri deskanju ter tako dovoljujejo delom spletne strani, da prilagajajo določene informacije uporabnikovim interesom. Večina piškotkov, ki jih uporabljamo, bo izbrisanih iz vašega trdega diska po končani seji. Drugi piškotki ostanejo na trdem disku in nam dovoljujejo identifikacijo vašega računalnika pri vašem naslednjem obisku (na primer trajni piškotki). Ti piškotki shranijo informacije, tako da vam ni potrebno vsakič znova vnašati podatke v obrazce.
Uporaba orodja Google Analytics
Spletna stran uporablja orodje Google Analytics – storitev za analizo spletnih strani, ki jo omogoča Google Inc. (»Google«). Orodje Google analytics uporablja t. i. »piškotke« v obliki tekstovnih datotek, ki jih shrani na vaš računalnik ter tako omogoči analizo vaše uporabe spletne strani. Informacije o vaši uporabi spletne strani (vključno z vašim IP naslovom) nato pošlje in shrani na enega izmed Googlovih strežnikov v ZDA. Google bo te informacije uporabil za analizo vaše uporabe spletne strani ter ustvarjal poročila o spletnem prometu za oglaševalce in druge storitve, ki se nanašajo na uporabo spletnih strani in interneta. Google lahko pod določenimi pogoji te informacije posreduje tretji osebi, v kolikor je to zakonsko določeno ali potrebno, da lahko tretje osebe obdelujejo te informacije v imenu Googla.
Google ne bo pod nobenim pogojem povezal vašega IP naslova z drugimi pridobljenimi informacijami. Namestitev piškotkov lahko preprečite s spremembo nastavitev vašega brskalnika, vendar vas opozarjamo, da v tem primeru ne boste mogli uporabljati vseh funkcij na spletni strani. Z uporabo naše spletne strani se strinjate z obdelavo vaših podatkov s strani Googla na zgoraj navedene načine.
Prihodnjo uporab in shranjevanje podatkov preko orodja Google Analytics lahko kadarkoli prekličete tako, da prenesete dodatek za deaktivacijo orodja Google Analytics ter ga namestite v vaš brskalnik. Dodatek za deaktivacijo najdete tukaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
23. Komunikacija
Go4Panda bo s kupcem stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Go4Panda bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljateljica Go4Panda bo jasno razvidna,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Go4Panda to izrecno spoštovala.
Oglasna sporočila Go4Panda bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
24. Omejitev odgovornosti
Go4Panda se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Go4Panda ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo Go4Panda kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Go4Panda ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu kupcev štejejo za odločilne ter jih Go4Panda v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
25. Pritožbe in spori
Go4Panda spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Go4Panda se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s Go4Panda lahko poveže telefonsko na številko 031 550 818 ali po elektronski pošti na info@go4panda.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@go4panda.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Go4Panda se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Go4Panda prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Go4Panda ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Želimo vam dober nakup!
Pogoji veljajo od 1.1.2022.